Домашній експерименти з хімії

Домашній експеримент Домашній хімічний експеримент – це досліди, які учні самостійно виконують в домашніх умовах за завданням вчителя.

Для дослідів добираються речовини і матеріали ужиткового характеру (харчові продукти, засоби гігієни, побутової хімії, медичні препарати тощо). Всі досліди повинні бути простими, займати небагато часу та супроводжуватися чіткими ознаками реакцій.

Презентація, звіти учнів повинні бути короткими, а за формою нагадувати складання звіту про виконані практичні роботи в класі.

Оцінювати дослідницькі поекти можна індивідуально, але найбільш доцільною при виконанні даної роботи є система накопичення балів з переведенням їх суми в тематичний бал за звичною 12-бальною шкалою. Шкала повинна бути і в учня.

Шкала балів

  • Знання ключових понять – 2 бали.
  • Уміння їх використовувати під час семінарського заняття, проведення експерименту – 3 бали.
  • Дотримання усіх правил по техніці безпеки, виконання і оформлення практичної роботи – 4 бали.
  • Складання кросворду, розповіді-завдання, хімічної казки – 3 бали.
  • Усний виступ – 3 бали.
  • Усний виступ з демонстраційними дослідами – 4 бали.
  • Захист міні-проекту або міні-дослідження – 3 бали.
  • Успішний захист проекту, дослідження – 10 балів.
  • Реферат – 7 балів.
  • Активність на заняттях (завжди) – 1 бал.
  • Активна участь в проведенні підсумкових занять (3 бали).
  • Використання фотоматеріалів, комп'ютерних технологій для оформлення своїх робіт – 5 балів.

Таким чином, при накопиченні 25 балів учень отримує залік з балом достатнього рівня, більше 25 – залік відповідає балу високого рівня.

Методика проведення домашнього експерименту


Перелік домашніх експериментів з хімії за новою програмою 2017 року:

7 клас/Files/images/766cefe9f406.gif

  1. Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.
  2. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтра.

8 клас

  1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

9 клас

  1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).
  2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.
  3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.
Кiлькiсть переглядiв: 2404

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.