Робота з обдарованими дітьми

"ТАЛАНТ – ТО КРАПЛЯ ЗДІБНОСТЕЙ І МОРЕ ПРАЦІ" Григір Тютюнник Робота з обдарованими

Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми

Робота з обдарованими Тести на визначення основних компонентів хімічних здібностей

ТЕСТ визначення ступеня сформованості творчих здібностей
ТЕСТ "Не проґав вундеркінда"
Тест для визначення логічних здібностей
АНКЕТА щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа)
АНКЕТА для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня
Перевірте здібності вашої дитини. Можливо, вона геній?

Портфоліо для учнів


Етапи роботи з обдарованими учнями:

1. Підготовчий
  • Виявлення обдарованих учнів;
  • Складання діагностичних карт;
  • Розроблення нормативних документів, робочих програм роботи з обдарованими учнями;
2. Основний (практичний)
  • Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних, модульних), що розвивають в учнів творче й дослідницьке мислення.
  • Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
3. Узагальнення
  • Аналіз досягнутих результатів.
  • Співвідношення результатів реалізації програми з поставленими метою й завданнями.
  • Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.

Форми роботи вчителя-предметника з обдарованими дітьми

1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час. Робота з обдарованими

2. Індивідуальна й диференційована робота.

3. Ділові ігри, інтерактивні методи навчання.

4. Участь у конкурсах різних рівнів.

5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.

Кiлькiсть переглядiв: 259

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.